pondělí 21. dubna 2014

Už opravdu definitivní konec prázdnin

Děravý kotel, konec léta 1994

Dobře, tohle už je opravdu konec léta, je totiž den před odjezdem zpět na hrad. Hrozně se těším, ale Dai mé nadšení nesdílí. Poslední dobou je nějaká vystresovaná, ani pořádně nevím proč. Říká, že je nemehlo a nic nedokáže, snažím se jí to rozmlouvat, ale je to těžké.. Bojím se, že ani na hrad neodjede ale to je asi přehnaný. 
V poslední době se událo mnoho věcí, některé pro mě neutrální jiné zas úplně skvělé. Patří mezi ně i třeba hádka mezi třemi holkami a Merovolem. Nevěděla jsem nejdřív co se dělo, ale z jejich rozhovoru (a modřiny na obličeji jedné z dívek) jsem pochopila, že jednu nějak uhodil. Proč by to ale dělal? Moc jsem to nechápala, ale pak ho jedna vytáhla ven, nebyla jsem u toho, ale říkal mi, že se prý na něj seběhly všechny a zmlátili ho. Byla mezi nimi i Blair. Tu jsem dlouho neviděla, ale už se s ní moc nebavím, ani Dai z ní není nijak nadšená. Mezitím jsem se tam začala bavit s jednou prvačkou Ammy a taky tam byl jeden mladší kluk, myslím, že z druháku Richard, takový tichý kluk. Ani oni nevěděli o co tam jde. Pak přišel celý polámaný Merv, chtěla jsem ho odvést k Mungovi, ale říkal, že to rozchodí. Dovedla jsem ho aspoň k jeho pokoji a tam jsme ještě mluvili o té události. Je fakt, že holky umí být taky pěkné mrchy.

Veselejší záležitost byla to, že se zase objevil Jordy. Všechno šlo skvěle a já z toho měla zase dobrou náladu. Doufám, že teda stihne vlak a do hradu odjede s námi. 

Jednou se mě Dai zeptala jestli nechci Láskonoše. No nevěděla jsem co to je, tak mi to vysvětlila. Jen teda nevím proč chtěla abych se do ní zamilovala. Tak jsem navrhla, že to dáme nějakému klukovi. Dole v Kotli jsme potkali nějakého prváka. Jmenuje se Sebastian a je hrozně fajn, jen jsme se obě shodli na tom, že z něj určitě vyroste druhý Gian. Velká škoda. Na láskonoš nedošlo a stejně jsme pak zjistili, že to ani on není, byl to nejspíš Teplolaď. 

Taky super novinka je, že máme s Dai štěňata! Jsou k sežrání, mají hebounkou srst, roztomilé čumáčky a stále vrtící se ocásky. Já mám takové světle hnědé a dala jsem mu jméno Cookie..nic lepšího mě totiž nenapadlo a Dai má černé, taková nebezpečná fenečka a myslím, že se jmenuje Aranka či tak nějak. Bojíme se ale, že je nepropašujeme do hradu, budeme muset být opatrné. Snad si stihneme ještě před zařazováním skočit na kolej a taky doufám, že bude stejné heslo jako minulý rok. 
Ale už bych si měla začít balit, je sice asi šest ráno, jenže já nemůžu dospat.
 Pac od Cookieho a uslintanou pusu taky od něj!
*přilepené fotky*
     

Žádné komentáře:

Okomentovat